неделя, 16 октомври 2011 г.

Смело мога да твърдя, че автоключарите в днешно време си докарват много добри пари, просто с отключването на една кола, в случай, че съм забравил ключа вътре или пък съм го изгубил. Обача го има и другия вариант - да ми я отключат без мое знание - демек да ми я откраднат. Преди време ми се заклещи ключа в ключалката на автомобила и се обадих на така наречаните автоключари и няма да си представите колко изумен останах. Колата ми беше отключена точно за 5 минути и не по какъв и да е начин, а точно като крадци. Имаха такава техника, която се използва за краденето на коли! Хубаво свършиха работата за 15 минути общо със сменяването на бравата и отнесоха педесетачето.. за няма и половин час работа, просто със своите "автоключарски" инструменти.След време разбрах, че това са бивш затворник и някакъв негов колега, лежал в затвора точно за автокражби. Е, честно да си кажа малко съжалявах, че точно тях съм потърсил, но пък колата ми беше наред. Моя съвет е - внимавайте при кого отивате да ремонтирате колата си, че ако му хареса, утрешния ден може да не се събудите с нея